Plata se poate face prin

1. TRANSFER BANCAR / ordin de plata
La înregistrarea Comenzii aveţi posibilitatea să alegeţi plata prin transfer bancar. Plata se face în baza detaliilor transmise de către Vânzător prin email, după confirmarea disponibilităţii Produselor. În cazul în care nu aveţi cont bancar, puteţi efectua depunere în contul kika menţionat în emailul de confirmare a Comenzii.
Livrarea Produselor va fi efectuată numai după creditarea în contul Vânzătorului a sumei integrale aferente Comenzii.
Pentru ca plata să poată fi asociată Comenzii, este necesar ca pe ordinul de plată să fie menţionat numărul Comenzii astfel cum apare în emailul de confirmare transmis de Vânzător prin email.
Comanda va fi anulată în cazul în care contul Vânzătorului nu este creditat în termen de 2 zile lucrătoare de la data la care Clientul a primit prin email confirmarea de disponibilitate a Produselor comandate.

2. NUMERAR LA LIVRARE (RAMBURS)
Clientul poate opta pentru plata ramburs a Produselor la data la care acestea sunt livrate la adresa de livrare.
Plata ramburs se efectuează integral la livrarea produselor, către agentul care efectuează livrarea.
Limita în numerar pe care o poate accepta agentul care efectuează livrarea, este de 10.000 lei în cazul Clienţilor persoane fizice, respectiv de 5.000 lei în cazul Clienţilor persoane juridice, persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale etc.

Pentru majoritatea comenzilor, in special pentru produsele care se aduc / produc la comanda speciala se va ptea percepe un avans de pana la 50% din valoarea acestora.